ترجمه فارسی به انگلیسی علوم انسانی

بدینوسیله به استحضار مخاطبان محترم سایت می رسانیم که خدمات گروه ایران ترجمه به طور حرفه در زمینه های مختلف و علی الخصوص ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی متون علوم انسانی در حروزه ها و گرایش های مختلف صورت می پذیرد.

خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی توسط کارشناسان مجرب ترجمه با مدارک دانشگاهی مرتبط صورت می پذیرد و خوب است بدانید که کلیه خدمات دارای گارانتی می باشند. ملاک تعیین قیمت کلمات به صورت کلمه ای می باشد و سفارش دهندگان محترم متن را می توانند به صورت فایل ورد، پی دی اف، تصویری، فشرده و یا صورتهایی دیگر برای ما ارسال نمایند. همچنین از خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی، چند زبانه کردن وب سایت ها می باشد که نوعی خدمات حرفه ای محسوب می شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی

در امر ترجمه فارسی، روال بدین ترتیب است که ابتدا متن توسط بخش بررسی سفارشات بررسی شده و هزینه و مدت زمان آن به مشتری محترم اعلام می گردد و سپس مشتری در صورتیکه هزینه و زمان به دلخواه وی بود، می تواند با ثبت سفارش خود، کار ترجمه را به جریان اندازد که پس از ثبت سفارش ترجمه و پرداخت آن، متن قابل ترجمه به دست کارشناسان سپرده می شود و پس از انجام کار ترجمه، واحد ویرایش متن را بررسی کرده و خطایابی می کنند. پس از آن واحد کنترل کیفی متن را از لحاظ کیفیت ترجمه بررسی نموده و خروجی کاملا بی نقص و مرتب را تحویل مشتری محترم ترجمه می دهند.

برای سفارش ترجمه می توانید از این لینک استفاده کنید. (ابتدا می بایست عضو شوید)

Translation Order Translation Jobs