ترجمه و بومی سازی

در این بخش قصد داریم تا درباره یکی دیگر از خدمات گروه ایران مترجم یعنی بومی سازی وبسایت اطلاعاتی به شما مشتریان محترم بدهیم.

اگرچه در این روزها اکثر سازمان ها، اداره ها، مراکز دولتی و غیر دولتی و افراد دارای سایت های اختصاصی و فاعل در عرصه وب  و اینترنت می باشند، با وجود این اغلب آنها مطالب خود را فقط برای عرضه به مخاطبین داخل کشور حاضر کرده و به واسطه محدودیت های زبانی نمی توانند به شکلی مناسب از تمامی قابلیت های اینترنت بهره گیرند. گروه ایران مترجم به منظور کمک کردن به مدیران وب سایت های ایرانی که می خواهند در عرصه جهانی حضوری موفق داشته باشند، اقدام به ارائه خدمات ترجمه و بومی سازی وب سایت نموده است.

مدیران وب سایت های داخلی که می خواهند مطالب آنها علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز در دسترس باشند می توانند با ما تماس بگیرند و درخواست خود را برای بومی سازی سایت به ما ارائه دهند. مترجمان این مرکز بنا به نوع تقاضای مدیر سایت به دو شکل عمل می نمایند.

۱- فقط بخش های خاص و ثابت سایت که مطالب آنها همیشه ثابت است ترجمه و بومی سازی می شود.

۲- این مورد برای مدیران سایت هایی مناسب است که می خواهند هر روز مطالب جدیدی در وب سایت خود قرار دهند که علاوه بر ترجمه کردن بخش های خاص و ثابت سایت، مطالبی را هم که هر روز به سایت اضافه می گردد نیز توسط مترجمان متخصص گروه ایران مترجم ترجمه و بومی سازی می گردد.

Untitled-3

در کار ترجمه و بومی سازی وب سایت، علاوه بر این که مترجمان گروه ما مطالب سایت شما را در اسرع وفت ترجمه می کنند می توانند به شما در تولید محتوا های جدید نیز کمک کنند. بدین صورت که مدیر وب سایت عناوین و موضوعات مورد نظرش را در اختیار ما قرار می دهد و همکاران و مترجمان گروه ایران مترجم مطالب و متونی را در ارتباط با موضوعات مطرح شده توسط شما در اختیار شما قرار می دهند

هزینه و زمان مورد نیاز جهت ترجمه و بومی سازی هر سایت به مقدار اطلاعات موجود در هر وب سایت بستگی دارد. در ترجمه وب سایت های ایرانی تلاش می شود که مطلب ترجمه شده متناسب با حوزه فعالیت، سبک نوشتاری مطلب اصلی، استانداردهای نگارشی در حوضه وب و اینترنت، و شاخص های متمایز کننده به گونه ای آماده گردد که با وب سایت های مشابه خارجی یکسان بوده و با اصول نگارشی و فنی منطبق باشد. برای ترجمه وب سایت های شخصی هم مترجمان گروه ایران مترجم همه تلاش خود را می کنند تا سبک نگارشی نویسنده و مدیر بطور کامل و با رعایت امانت داری حفظ شود.

منبع: iskill.ir

Translation Order Translation Jobs