دیکشنری تخصصی رشته حسابداری

در این بخش می خواهیم چند دیکشنری تخصصی برای رشته ی حسابداری به شما معرفی کنیم

دیکشنری تخصصی رشته حسابداری

فرهنگ لغت تخصصی دو سویه حسابداری برای گوشی و تبلت های اندرویدی:

هدف اول این فرهنگ لغت پیدا کردن معنی واژگان تخصصی برای رشته های حسابداری، مالی، سرمایه گذاری و هر آنچه در این زمینه می باشد، است اما برای راحتی کاربران و دانشجویان عزیز و محترم، معنی برخی از کلمات و لغات عمومی نیز گنجانده شده است. این فرهنگ لغت تخصصی و عمومی بیش از ۱۰٫۵۰۰ لغت و اصطلاحات مربوط به رشته حسابداری، مدیریت، سرمایه گذاری و بانکی و همچنین بیش از ۵۰٫۰۰۰ کلمه و اصطلاح عمومی را دارا می باشد، یکی از قابلیت های ویژه ی این فرهنگ لغت، امکان جستجوی کلمات و حتی بخشی از یک عبارت و کلمه است که کار کاربر را به شدت آسان می کند. شما می توانید با نوشتن سه حرف نخست هر یک از عبارت های مد نظر، کلمه و یا عبارت مورد نظر خود را از لیست پدید آمده انتخاب کرده و معنای انگلیسی و یا فارسی آن را جستجو کند.

در قسمت ارتباط با برنامه نویس شما می توانید انتقادها، نظرها و پیشنهادهای خودتان را مستقیما به برنامه نویس این نرم افزار بگویید و پاسخ داده شده را مشاهده نمایید.

۲ نکته: جهت نصب این نرم افزار باید نسخه سیستم عامل شما اندروید ۴ و یا نسخه های بالاتر باشد.

قبل از وارد شدن به بخش ارتباط با برنامه نویس، اینترنت گوشی را فعال کنید.

 

دیکشنری تخصصی حسابداری(pdf):

یکی از لغتنامه های جامع برای حسابداران و دانشجویان این رشته با بیش از ۶۰۰۰ اصطلاح ، لغت، عبارت و … می باشد. با این فرهنگ لغت شما می توانید در زمان بسیار کوتاهی معنی کلمه و اصطلاح مورد نظر خود را پیدا کنید و اطلاعات جامع و خوبی راجع به آن کلمه و یا عبارت به دست آورید.

 

کتاب دیکشنری تخصصی حسابداری (Accounting Dictionary (pdf:

این فرهنگ لغت تخصصی حسابداری دارای لغات، اصطلاحات وعبارت های تخصصی رشته حسابداری بوده و در مورد هر یک از این لغات توضیحاتی داده است. این لغت نامه تخصصی برای اغلب دانشجویان و مترجمان رشته های حسابداری یکی از ابزاری بسیار مفید و با اهمیت بوده، به طوری که بدون این دیکشنری ها مترجم توانایی ترجمه ی روان متن تخصصی مربوطه را ندارد. کتابی که الان می خواهیم معرفی کنیم لغتنامه تخصصی رشته ی حسابداری است. کلمه های تخصصی این رشته در این کتاب به تفکیک به صورت انگلیسی به انگلیسی آمده است. اکنون شما می توانید این کتاب ویژه را از ایران مترجم دانلود کنید.

 

فرهنگ انگلیسی تخصصی حسابداری- ۶۰۰۰ کلمه- ۲۵۰ صفحه- PDF.. دانلود دیکشنری حسابداری

برای سفارش ترجمه متون تخصصی خود در زمینه حسابداری اینجا را کلیک کنید. 

Translation Order Translation Jobs