روند تایید مدارک تحصیلی(۲)-دارالترجمه ۹۱۱

دستورالعمل و راهنمای متقاضیان تایید مدارک تحصیلی جهت ترجمه رسمی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک: در مطالب پیشین و در قسمت اول از دستور العمل مربوط به روند تایید مدارک تحصیلی مدارک رسمی قابل تایید، نحوه دریافت تاییدات، و جزئیات مرتبط با کلیه مدارک تحصیلی را بازگو کردیم. در این بخش سعی بر این است تا ضمن ارائه ادامه مطالب مراحل انجام امور مربوط به تاییدات بیان گردد:

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

مرحله اول: ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد رهگیری

با وارد کردن اطلاعات شخصی (به فارسی) و پیوست فایل عکس (۴*۳ و فرمت JPEG با حجم کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت) و خدمت وظیفه به صورت صحیح (پس از مشاهده اندازه فایل عکس و نظام وظیفه)، تصویر گذرنامه(مخصوص دانشجویان غیرایرانی) و ادامه درخواست، کد رهگیری اعلام می شود.

توجه: مشاهده اندازه فایل ارسالی به منزله بارگذاری صحیح می باشد.

مرحله دوم: تکمیل درخواست و پرداخت اینترنتی از قسنت ادامه درخواست

*برای ثبت فقط یک مقطع تحصیلی در سامانه صرفا تکمیل قسمت مقطع اصلی کافی بوده و نیازی به تکمیل مقاطع دیگر نیست. در این مرحله در قسمت مقطع اصلی بالاترین مقطع تحصیلی خود را انتخاب نمایید، تا امکان ثبت مقاطع پایین تر نیز فعال گردد.

*برای ثبت کامل اطلاعات در سامانه می بایست تصویر مدارک تحصیلی مورد نظر را بر حسب نوع تقاضا اسکن نمایید:

*برای هرکدام ار مقاطع ثبت شده اسکن مدارک را یکجا و بصورت فایل pdf با حجم کمتر از ۲ مگابایت پیوست نمایید و بعد از تکمیل اطلاعات و ویرایش درخواست، مبلغ اعلام شده را از قسمت پرداخت بصورت اینترنتی واریز نموده تا درخواست وارد مرحله بررسی دانشکاه گردد.

*تذکر کهم: ارسال تصویر دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات مقطع قبلی برای متقاضیان تایید مدارک مقاطع بالاتر (صرفا جهت اطلاع و بررسی سوابق تحصیلی) الزامی است

*از ارسال مدارک و ریزنمرات انگلیسی دانشگاه و همچنین مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در سامانه خودداری نمایید.

*متقاضیانی که در یک مقطع تحصیلی در دو رشته دانش آموخته شده اند: برای هرکدام از رشته ها بصورت جداگانه در سامانه ثبت نام کنند.

*چنانچه هنگام پرداخت با خطل مواجه شدید: از پیگیری درخواست سامانه با کد رهگیری اعلام شده نسبت به اطلاع از وضعیت پرداخت اقدام نمایید و از بیت درخواست جدید خودداری کنید.

مرحله سوم: پیگیری درخواست

می توانید از پیگیری درخواست سامانه با وارد نمودن کد ملی (کد گذرنامه برای اتباع غیرایرانی) و کد رهگیری وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید. پس از بررسی و اعلام تایید دانشگاه ها، بررسی سازمان نیز انجام می شود و در صورت تایید سازمان امور دانشجویان، از قسمت پیگیری درخواست تاریخ، آدرس و نحوه پست اصل مدارک اعلام می شود.

ادامه دارد…

 

منبع: سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

با ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید

 

Translation Order Translation Jobs