ترجمه آخرین مقاله های خبری پزشکی و سلامت

ترجمه خبر های علمی پزشکی

الف. کلم بروکلی و دیابت نوع دو

ترجمه آخرین مقاله های خبری پزشکی و سلامت _ مصرف سبزیجات همواره از طرف پزشکان و متخصصان تغذیه به افراد توصیه می شده است. تاثیر این خوراکی های سبز نه تنها برای افراد سالم بلکه برای بیماران نیز بر کسی پوشیده نیست. بحث تحقیق اخیر پژوهشگران در رابطه با نقش گیاه کلم بروکلی در کاهش قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع دو می باشد. به همین منظور عصاره غلیظ شده ی این گیاه بر روی بیماران آزمایش و نتایج حاکی از تاثیر شگفت انگیز این گیاه بر روند درمانی آنان بود.

 

 

 

ادامه مطلب…

 

ب. روغن نارگیل معجزه سلامتی نیست!

از فواید منابع طبیعی و به خصوص گیاهان و میوه ها، همین بس که راز های سلامتی و طول عمر بشر در بسیاری از آنها نهفته است. با وجود آنکه شاید کمتر درباره مضرات آنها شنیده باشید اما موضوع این بار تحقیق دانشمندان در همین رابطه است؛ روغن نارگیل با وجود خاصیت هایی چون مرطوب کنندگی پوست، نرم کنندگی مو، و نیز به عنوان کره  بسیار مفید بوده اما این روغن به دلیل داشتن ۸۲ درصد چربی اشباع شده خطر افزایش کلسترول بد خون را در پی خواهد داشت.

 

 

 

ادامه مطلب…

 

 

ج. بخار پز کردن ماهی راهی برای کاهش سم سیانوتوکسین

امروزه درصد نه چندان زیادی از افراد از تاثیرات حقیقی مواد غذایی بر بدن و سلامت خود یا آگاه نیستند و یا با یکدیگر اختلاف نظر دارند. اما شاید همه در سلامت استفاده از روشی به نام بخار پز کردن غذا اتفاق نظر داشته باشند؛ روشی که متخصصان تغذیه علاوه بر تایید آن، در تحقیقی که اخیرا منتشر شده از حذف درصد زیادی از نوعی سم موجود در ماهی به نام سیانوتوکسین طی استفاده از این روش نسبت به روش سرخ کردن، سخن می گویند.

 

 

 

ادامه مطلب…

 

 

در تلگرام نیز ما را دنبال کنید

کانال تلگرام دپارتمان تحقیق و ترجمه

  دپارتمان تحقیق و ترجمه- اخبار و مقالات علمی

 

جهت سفارش ترجمه مقاله، کتاب و مقالات علمی خبری اینجا کلیک کنید

Translation Order Translation Jobs