ترجمه اخبار پزشکی ۲۰۱۷

ترجمه خبر های علمی پزشکی ۲۰۱۷

الف. تاثیر ۲۵۰۰۰ برابری سوپرآنتی بیوتیک ها در مقایسه با نمونه های پیشین

ترجمه اخبار پزشکی ۲۰۱۷ _ پیشرفت روزانه علم پزشکی همواره کمک های شایانی به بقای بشریت کرده است. در این راستا کشف علل بیماری ها و روش برخورد با آنها جز اصلی ترین کار محققان و پزشکان به شمار می آید. طی گزارش منتشر شده در این مقاله، نوعی آنتی بیوتیک قوی برای مقابله با بیماری عفونی که توسط باکتری به نام استافیلوکوک ایجاد می شود.

ادامه مطلب…

 

ب. خطر تضعیف اسکلت بدن انسان توسط انگل مالاریا

 

انگل یا همان پشه مالاریا تقریبا در همه جا به عنوان موجودی کم خطر شناخته شده است. اما این انگل با مکیدن سلول های خونی جانور علاوه بر ایجاد اثرات شیمیایی مضر، گاهی اوقات به مغز هم آسیب می رساند. آزمایش های اخیر محققان بر روی چند موش حاکی از تاثیر منفی این انگل بر روند رشد استخوان های آنان است. چنانچه این نتیجه در مورد انسان ها نیز صدق کند، آنگاه…

 ادامه مطلب…

 

 

ج. تولید دارویی جدید و موثر برای مقابله با سرطان

در چند دهـه اخیر با افزایش بیماری های گوناگون که سرآمد آنـها سرطان است، راه های مقابله و مبارزه با آنان نیز بسیار مطرح شـده است. در این میان اما مشـکل اساسـی مقاومت بیماری ها در برابر داروهای شیمیایی مختلف و عـدم تاثیر پذیری آنها است؛ موردی که اخیرا دانشمندان توانسته اند با معـرفی دارویی جدید و آزمایش بر روی تعدادی از بیماران سرطانی به نتایج شگفت انگیزی برسند.

  ادامه مطلب…

 

در تلگرام نیز ما را دنبال کنید

کانال تلگرام دپارتمان تحقیق و ترجمه

    دپارتمان تحقیق و ترجمه- اخبار و مقالات علمی

جهت سفارش ترجمه کتاب، مقاله و خبر پزشکی اینجا کلیک کنید

Translation Order Translation Jobs