ترجمه چند رسانه ای

در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از خدمات گروه ایران مترجم که همان ترجمه چند رسانه ای می باشد را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی درباره ی این نوع ترجمه به شما بدهیم. شما می توانید در پایان این بخش شفارش خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام دهیم.

ترجمه ی چند رسانه ای چیست؟

ترجمه ی چند رسانه ای یکی از شاخه های تخصصی علم ترجمه است. در این نوع ترجمه مترجم باید فایل های صوتی و تصویری و همانند آن ها را به زبان مقصد ترجمه کند.با عوض شدن مدل رد و بدل کردن اطلاعات و داده ها از شکل نوشتاری و متنی به شکل های نو شنیداری و تصویری، شاخه ی دیگری در علم ترجمه با اسم ترجمه چندرسانه‌ ای به وجود آمده است که ترجمه فایل‌های شنیداری و تصویری و همانند آن ها را شامل می شود. در این شاخه از علم ترجمه مترجم باید از قدرت شنیداری خوبی برخوردار باشد تا بتواند کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. مترجمان گروه ایران مترجم از قدرت شنیداری بسیار بالایی برخوردارند و سفارشات شما را به بهترین نحو انجام می دهند

ترجمه ی چند رسانه ای (صوتی)

ترجمه و برگردان فایل های صوتی خبری، علمی، آموزشی، عمومی، سخنرانی ها و ترانه ها مواردی از خدماتی می باشد که گروه ایران مترجم به شما مشتریان عزیز و محترم با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. گروه ایران مترجم سفارشات آماده شده را به دو صورت فایل صوتی و فایل ورد به شما تحویل می دهد.

ترجمه ی چند رسانه ای (تصویری)

ترجمه و برگردان فیلم های سینمایی، آموزش، مستند، تخصصی، فیلم زبان اصلی و ترجمه ی خبر ها و ویدئو های تبلیغاتی مواردی از خدمت هایی است که گروه ایران مترجم به شما کاربران عزیز و محترم ارائه می دهد .گروه ایران مترجم می تواند سفارشات انجام شده را به سه صورت زیر نویس، فایل صوتی و فایل ورد به شما تحویل دهد. از خدمات دیگر ارائه شونده توسط گروه ایران مترجم تولید و تدوین سی دی و دی وی دی ترجمه شده مورد نظر شما جهت ویرایش ،صداگذاری و تولید نمایه بصورت نیمه حرفه ای جهت سازمانها ، نمایندگی ها ،صنایع و.. از جمله خدمات شبکه مترجمین ایران می باشد .

هزینه های ترجمه ویدئو های فارسی به انگلیسی و یا انگلیسی به فارسی بر طبق دقیقه حساب می شود، پس از بررسی ویدئو و فیلم هزینه اعلام می شود و کار پس از موافقت شما شروع خواهد شد.

برای سفارش ترجمه اینجا را کلیک کنید

Translation Order Translation Jobs