ترجمه کتاب

در این برگه می خواهیم درباره ترجمه کتاب که یکی دیگر از خدمات گروه ایران مترجم می باشد به شما کاربران عزیز و محترم توضیحاتی بدهیم.

 

در بحث ترجمه متاسفانه، با توجه به کیفیت نه چندان خوب اغلب کتاب های ترجمه شده درسی، جامعه دانشگاهی نیاز به ترجمه دوباره برخی از کتاب ها با ویرایش و ترجمه جدیدتر و بهتر دارد.

بنابراین، گروه ایران مترجم قصد دارد با تلاش هر چه بیشتر و با ترجمه فوری و به موقع و همچنین ارائه ترجمه های با کیفیت هر چه بیشتر نقش خود را در عرصه ترجمه متون و مقالات دانشگاهی ایفا کند. امیدواریم بتوانیم با ترجمه های برتر خود و همکاری مترجمان متخصص نقشی مفید برای رسیدن به ترجمه هایی بهتر و تربیت مترجمین برتر ایفا کنیم.

Untitled-5

مزیت های ترجمه کتاب توسط گروه ایران مترجم

ترجمه به صورت بخش به بخش

یکی از مزیت های ترجمه کتاب توسط گروه ایران مترجم تحویل بخش بخش متن ترجمه شده می باشد . بسیاری از مشتریان در خصوص دریافت ترجمه کتاب به صورت بخش های مختلف کتاب انگلیسی یا کتاب فارسی در خواست داده اند ، به همین خاطر گروه ایران مترجم هم ترجمه کتاب ها را به صورت بخش بخش تحویل می نماید .

انتقال اشکال و نمودارها به متن ترجمه شده

تمامی تصاویر و اشکال ، نمودارها، جدول ها و … در ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی در متن ترجمه شده وارد می شود . در صورت نیاز ، طراحی لازم جهت انتقال محتواهای مورد نظر به متن ترجمه انجام خواهد شد . در بسیاری از رشته های تخصصی نظیر آمار و ریاضی ، کامپیوتر ، مدیریت و … تعداد بسیاری فرمول ، شکل و یا نمودار وجود دارد که به منظور انتقال مفاهیم می بایست به صورت کامل از متن انگلیسی به فارسی و از متن فارسی به انگلیسی منتقل شود .

تحویل سریع ترجمه کتاب

ترجمه فوری در تمامی بخش ها مورد نیاز کاربران می باشد . در بخش ترجمه کتاب نیز کاربران زیادی بودند که خواهان دریافت ترجمه انگلیسی و فارسی در سریع ترین زمان بوده اند .

حفظ امنیت ترجمه کتاب

یکی از پر اهمیت ترین موضوعات مطرح شده در بخش ترجمه کتاب ، مراقبت از ترجمه می باشد . گروه ایران مترجم با تمهیداتی که در نظر گرفته است زمینه استفاده غیر قانونی و سوء استفاده از ترجمه کتاب های انگلیسی و فارسی را به صفر رسانده است . روش هایی که در گروه ایران مترجم به کار گرفته می شوند سبب شده است تا عملا متن ترجمه ارائه شده کتاب، هیچ کاربرد اقتصادی و یا معنوی نداشته و صرفا مسئول مربوطه در واحد ترجمه تخصصی و آنلاین گروه ایران مترجم ، نسخه نهایی ترجمه کتاب را دریافت نموده و پس از بررسی نهایی به مشتری تحویل دهد.

منبع: ترجمه قلم طلایی

برای سفارش ترجمه ی کتاب اینجا را کلیک کنید

Translation Order Translation Jobs