ترجمه مقاله خبری تکنولوژی و پزشکی

ترجمه خبر های تکنولوژی، سلامت و پزشکی

الف. ذهن انسان در تشخیص چهره های آشنا چگونه عمل می کند؟

ترجمه مقاله خبری تکنولوژی و پزشکی _ شاید برای اکثر ما دیدن چهره افراد کاری ساده تلقی شود، اما عملکرد ذهن در تشخیص چهره ی آشنا از غیرآشنا فرآیندی تامل برانگیز است. مطالعه بر روی چگونگی پردازش اطلاعات در ذهن امری بس دشوار است اما با این حال محققان با رمزگشایی سیگنال های دریافتی از سلول های مغز میمون سعی در بازآفرینی چهره ها در دنیای واقعی را دارند.

 

 

 

ادامه مطلب…

 

 

ب. تکنولوژی که به خواب راحت شما کمک می کند!

در دنیای پر هرج و مرج این روزها و در جایی که عوامل متعدد بر روان انسان تاثیر می گذارند، اختلال در ساعات خواب بشر به موضوعی نسبتا مهم تبدیل شده است. در این میان محققان دست به کار شده و با ارائه راه حل و نوآوری های گوناگون سعی در بهبود وضعیت زندگی انسان دارند. تلاش اینبار آنها در جهت تنظیم ساعت بدن با استفاده از ابزار هایی است که به افزایش انرژی و خوابی آسوده کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب…

 

ج. آنچه که در ذهن انسان می گذرد را از چشم هایش بخوانید!

تقریبا همه ما همواره سعی در پی بردن به افکار یا خواندن ذهن یکدیگر داشته ایم؛با این وجود تنها گاهی اوقات موفق به انجام این کار شدیم. گرچه انسان ها  غالبا با بیان کلامی افکار و احساسات خود را به ما نشان می دهند اما تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته حاکی از وجود ژن هایی است که به ما در چشم خوانی کمک می کند.

 

 

 

ادامه مطلب…

 

 

در تلگرام نیز ما را دنبال کنید

کانال تلگرام دپارتمان تحقیق و ترجمه

  دپارتمان تحقیق و ترجمه- اخبار و مقالات علمی

 

جهت سفارش ترجمه کتاب، مقاله و مقاله ای علمی خبری اینجا کلیک کنید

Translation Order Translation Jobs