خدمات ترجمه گروه ایران مترجم

خدمات ترجمه ویژه  گروه ایران مترجم در زمینه ترجمه متن و ویرایش و بازخوانی حرفه ای و همچنین با تضمین جلب رضایت مشتری به شکل تخصصی در حوزه ترجمه متون علوم انسانی، علوم مهندسی، علوم پزشکی و علوم پایه می باشد.

خدمات ترجمه گروه ایران مترجم به صورت کاملاً هوشمند و آنلاین بوده و ترجمه دریافت شده پس از عبور از ۴ مرحله بررسی و تایید سفارش، ترجمه، ویرایش و نمونه خوانی در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با کیفیتی متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید به شما ارائه می گردد.

اهداف گروه ایران مترجم: هدف اصلی این گروه  ارائه ی خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی به مشتریان و کاربران محترم می باشد و در راستای این امر تلاش می کند تا سرعت و کیفیت بالا همراه با هزینه ی مناسب به همراه ارائه ی بهترین خدمات را برای مشتریان و کاربران عزیز و محترم به ارمغان بیاورد.

خدمات ترجمه

تخصص ما ترجمه و ویرایش انواع متون انگلیسی به فارسی و ترجمه انواع متون فارسی به انگلیسی است. خدمات ویژه ترجمه که توسط کارشناسان متخصص، مترجمان و ویراستاران حرفه ای ترجمه صورت می پذیرد نیز به شرح ذیل می باشد:

ترجمه کتاب

ترجمه مقاله

ویرایش مقاله و متون فارسی

 

جهت آشنایی با مراحل ارسال متن و سفارش ترجمه و همچنین  مراحل انجام ترجمه و ویرایش و ارسال متن ترجمه شده به مشتری اینجارا کلیک کنید.

گروه ایران مترجم متشکل از مترجمان و ویراستاران متخصص و متعهد و جوان کشور و با هدف ارائه ی هرچه بهتر خدمات چه از نظر کیفیت، چه از نظر سرعت و چه از نظر دقت راه اندازی شده است. تخصص گروه ایران مترجم در زمینه ی ترجمه و ویرایش مطالب فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی می باشد و در راستای همین موضوع خدمات خود را ارائه می دهد، خدمات گروه ایران مترجم با قیمتی منصفانه و در زمینه های ترجمه و ویرایش متون معمولی و تخصصی و دانشگاهی مانند پایان نامه ها و مقالات تحقیقاتی می باشد.

جهت تماس با گروه ایران مترجم می توانید از طریق ارسال پیامک، ارسال ایمیل، تکمیل فرم تماس با ما و یا برقراری تماس تلفنی ، اقدام نمایید.

پشتیبانی و گارانتی خدمات: گروه ایران مترجم با توجه به توانایی خود در ارائه خدمات ترجمه به سفارش ترجمه شما، تضمین با گارانتی ۲۴ ساعت (شامل همه ترجمه ها)، گارانتی ۴۸ ساعت (تضمین طلایی) و گارانتی ۷ روزه (تضمین ویژه) می دهد، این خدمات بدون اینکه در هزینه سفارش ترجمه مبلغی اضافه محاسبه می گردد.

Translation Order Translation Jobs