ترجمه مکاتبات تجاری

ترجمه مکاتبات تجاری و بازرگانی

ترجمه مکاتبات تجاری نه تنها امروزه بلکه سال هاست به واسطه افزایش تعاملات و ارتباطات با کشور های خارجی و نیز نقش غیرقابل انکاری که مفهوم متن کتبی با همان مکاتبات در تمامی جوانب زندگی از ارتباط میان خانواده و دوستان و آشنایان گرفته تا ارتباطات وسیع تر و گسترده تر در میان جوامع اعم از تعاملات میان اشخاص و شرکت ها و سازمان های جهانی با یکدیگر، ایفا می کند دارای اهمیت روز افزونی می شود. در جهان کنونی کسب و کار چه چیزی مهم تر از آن که بتوان با روش های جدید و متد های روز دنیا در جهت بهبود روابط و نیز موفقیت هر چه بیشتر در بازار پیش رفت و در این راستا ترجمه مکاتبات تجاری به عنوان عاملی تعیین کننده چنانچه با دقت زیاد و به درستی صورت گیرد احتمال موفقیت آن مراوده بیشتر شده چرا که حتی ترجمه یک کلمه به اشتباه می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر جای بگذارد.

ترجمه مکاتبات تجاری

ترجمه مکاتبات تجاری

در بیان اهمیت این امر همین بس که از زمان خلقت و پدید آمدن حیات بشر برقراری ارتباط و مراوده، اگر نگوییم حیاتی ترین، اما جزء اصلی ترین ویژگی های انسان و نیز حیوانات به شمار می آمده است. پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که مکاتبات درست و صحیح می تواند منجر به موفقیت یک رابطه و برعکس حتی یک کلمه اشتباه در آن می تواند منجر به شکست آن رابطه گردد.

ترجمه مکاتبات تجاری با چه اهدافی انجام می شود؟

آگاهی از اصول ترجمه و نامه نگاری و در صدر همه آنها تسلط به زبان خارجی مورد نظر کلید موفقیت در این امر به شمار می آید. فعالیتی که می تواند اهداف گوناگونی داشته باشد؛ اعم از برقراری ارتباط در حوزه مکاتبات اداری و تجاری میان شرکت ها، نهاد ها، و سازمان های بین المللی برای افراد در مشاغل گوناگون، صاحبان حرفه ها و بازرگانانی که تصمیم دارند جهت عقد قرارداد از طریق ایمیل و مکاتبات با شرکای خارجی خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، دانشجویان، اساتید، و کلیه کسانی که می خواهند جهت ارسال مقالات خود به ژورنال های بین المللی و یا پر کردن فرم درخواست برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اقدام نمایند نیز می توانند از این خدمات بهره مند گردند.

شاید جالب باشد که بدانید ترجمه مکاتبات تجاری شامل موارد زیر می شود:

ترجمه گزارشات و دستورالعمل ها

ترجمه بروشور و کاتالوگ

ترجمه مکاتبات تجاری و نامه نگاری ها

ترجمه پروفرما و استعلام قیمت

ترجمه اسناد مناقصه

و …

دارالترجمه رسمی ۹۱۱ علاوه بر ارائه خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک به شما عزیزان آمادگی انجام مکاتبات تجاری و بازرگانی در هر سوطی را با استفاده از کادری ماهر و تیم مکاتباتی خود دارد. این خدمات ارائه شده موارد دیگری را نیز دربرمی گیرد از جمله: ترجمه غیررسمی مقالات و کتب و به طور کلی متون حقوقی، پزشکی، حسابداری، فنی و مهندسی و غیره و نیز ترجمه نوار و فیلم و کلیپ های آموزشی، ترجمه شفاهی و شرکت در سمینار ها و همایش های داخلی و خارجی بعنوان مترجم همراه.

با ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید

 

 

Translation Order Translation Jobs