معرفی چند نرم افزار ترجمه

شاید شما هم مدتی است که به دنبال نرم افزار ترجمه و یا افزونه ای برای ترجمه ی وبسایت خود به زبان های دیگر و یا ترجمه‌ ی متون مختلف در میان انبوهی از نرم افزار ها و افزونه ها گوناگون و مختلف می گردید.

در این متن قصد داریم به معرفی چند نرم افزار و افزونه ی خوب و مفید برای ترجمه ی متون مختلف و یا وبسایت به زبان های گوناگون بپردازید.

112

نرم افزار ها

نرم افزار QTranslate: این نرم افزار ترجمه در اصل مانند یک رابط بین کاربران و سرورهای ترجمه آنلاین کار می کند. تنها لازم است مطالب و متون مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.

نرم افزار Ace Translator: این نرم افزار یک مترجم متن بسیار عالی و کاربردی است که با در دست داشتن یک موتور بسیار ویژه و قدرتمند ترجمه آنلاین این امکان را به شما می دهد که به آسانی مطالب و متون موجود در ، نامه ها، گفتگوها، ایمیل ها، اینترنت و … ترجمه کنید. از دیگر ویژگی های پر اهمیت این نرم افزار ترجمه، پشتیبانی آن از ۶۴ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی نیز می باشد.

نرم افزار Translator TransZilla: یکی از نرم افزار های قدرتمند و محبوب ترجمه ی متن که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و با موتور قدرتمند google translate کار می کند. این برنامه با پشتیبانی از ۵۰ زبان زنده ی دنیا از جمله زبان پارسی این امکان به شما می دهد تا در محیطی بسیار ساده متون و مطالب خود را به بهترین نحو ممکن و با سرعتی بالا ترجمه کنید.

نرم افزار :fast dictionary این نرم افزار ترجمه، یک فرهنگ لغتی کاربردی برای تبدیل کلمات انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن بیش از ۱۰۰ هزار لغت در آرشیو خود، مطمئنا یک ابزار بسیار کارآمد در رفع نیازهای شما خواهد بود. بر خلاف بقیه ی نرم افزار های مشابه، برای عوض کردن زبان ترجمه نیاز نیست که وارد منوی دیگری بشوید و کافیست فقط زبان صفحه کلید گوشی تان را تغییر دهید.

 افزونه ها

افزونه یAbadis Dictionary: این افزونه شامل دو بخش دیکشنری و مترجم می باشد. از امکانات این افزونه می توان به پشتیبانی از زبان های: فارسی – انگلیسی – عربی – فرانسوی – آلمانی – ایتالیایی – اسپانیایی – روسی – هلندی – دانمارکی – نروژی – سوئدی – ترکیه ای – ژاپنی – چینی – کره ای – هندی و …، امکان جا به جایی پنجره دیکشنری و مترجم در صفحه و ترجمه متن با استفاده از مترجم گوگل اشاره کرد.

افزونه ی WPML: یکی از افزونه های قدرتمند چند زبانه کردن سایت وردپرس، افزونه WPML می باشد که به راحتی امکان ایجاد سایت چند زبانه رو به وردپرس میده. در حال حاظر برترین و قدرتمند ترین پلاگین ایجاد سایت چند زبانه شده.

 

Translation Order Translation Jobs