چرا سفارش آنلاین ترجمه

چرا با وجود این همه مترجم های گوناگون بهتر است سفارشات خود را بصورت آنلاین ارسال کنیم؟

این سوالی است که اکثر مردم زمانی که می خواهند متنی را ترجمه کنند ولی به دلایل مختلفی توانایی انجام آن را ندارند از خود می پرسند. در این متن ما به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اگر پروژه ی دانشجویی در اختیار دارید اما زمان کمی برای تحویل آن در اختیار دارید یا اینکه ترجمه کردن برای شما مشکل می باشد می توانید پروژه ی خود را به ما بسپارید و آن را در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت و دقت ممکن و هزینه ی کمتر تحویل بگیرید.download (1)

از مزیت های سفارش آنلاین ترجمه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱-  اولین مزیت سفارش آنلاین ترجمه عدم نیاز به مراجعه ی حضوری و صرف هزینه های رفت و آمد، زیرا شما می توانید از طریق ایمیل یا تلفن همراه با ما ارتباط برقرار کنید و این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود.

۲- سرعت بیشتر: از مزیت های دیگر سفارش آنلاین ترجمه این است که ما سفارش شما را در کمترین زمان ممکن البته با بیشترین دقت و ظرافت ممکن حاضر خواهیم کرد.

۳- سفارش های تخصصی شما توسط کارشناسان و مترجمین متخصص ما آماده خواهد شد، همچنین شما می توانید با مترجمی که کار ترجمه ی متن شما را در دست دارد تماس گرفته و توضیحات لازم را به او بدهید.

۴- امکان مقایسه ی ترجمه های ما با مراکز ترجمه ی دیگر : مقایسه مراکز ترجمه اغلب بر اساس چندین ویژگی مختلف می باشد که مهمترین آن های اعتبار مرکز ترجمه، هزینه ترجمه ی انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و زبان های دیگر، زمان تحویل ترجمه ی متن، تعداد کارمندان هر مرکز یا دارالترجمه و … می باشد.

بنابراین می توانید با صرف زمانی بسیار کم مناسب ترین مرکز ترجمه را انتخاب نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین ارسال نمایید.

گروه ایران مترجم با ارائه ی تمام خدمات فوق همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگو به تمام نیاز های شما در زمینه ی ترجمه خواهد بود و همچنین آماده ی دریافت سفارش آنلاین ترجمه شما و ارائه ی خدمات به شما کاربران محترم می باشد.

خدمات گروه ایران مترجم به صورت کاملاً هوشمند و آنلاین بوده و ترجمه دریافتی پس از عبور از ۴ مرحله بررسی و تایید سفارش، ترجمه، ویرایش و نمونه خوانی در کوتاه ترین زمان همراه با کیفیتی متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید به شما ارائه می گردد.

 

Translation Order Translation Jobs