ترجمه رسمی شناسنامه برای سفارت

ترجمه رسمی شناسنامه برای سفارت

چه زمانی به ترجمه شناسنامه نیاز دارید؟

ترجمه رسمی شناسنامه برای سفارت : اغلب از ترجمه شناسنامه برای اهداف شخصی، تحصیلی و حرفه ای استفاده می شود. شاید رویایی در ذهن دارید که در کشوری خارجی با فرهنگی دیگر، ادامه به تحصیل دهید. شاید هم دوست دارید برای زندگی و کار به کشوری دیگر سفر کنید. به منظور مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور یا حتی ازدواج در کشور خارجی ترجمه شناسنامه اقدام مهمی است که احتمالا باید انجام دهید.

مواردی که به ترجمه رسمی نیاز دارید:

تقریبا برای تمامی نیازهای ترجمه های مهاجرتی، ترجمه شناسنامه اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال هنگامی که اقدام به تهیه ویزا یا اقامت در کشور خارجی می کنید باید رونوشتی از شناسنامه ی خود را که به زبان رسمی آن کشور است به آنها تحویل دهید.

اگر به دنبال ازدواجی رویایی در کشور خارجی هستید باید ترجمه شناسنامه خود را به مقامات مربوطه تحویل داده تا اجازه ازدواج خود را دریافت کنید.

علاوه بر این، برای ثبت نام در مدارس خارج از کشور باید شناسنامه ترجمه خود را به آنها تحویل دهید.

 

ترجمه شناسنامه

 

مسائلی که هنگام ترجمه باید به خاطر داشته باشید

ترجمه ی حرفه ای شناسنامه قبل از اقدام برای رفتن به خارج از کشور به طور قابل توجهی مشکلات احتمالی را کاهش می دهد. چندین مرحله را برای دریافت ترجمه دقیق باید طی نمود:

در صورت امکان صورت نوشتاری اسامی چون نام خود، پدر و مادر، فرزندان، و تاریخ تولد را به لاتین به دارالترجمه اعلام و یا پاسپورت ها را در اختیار آنها قرار دهید.

همچنین به دلیل اینکه شناسنامه ها بصورت دستی نوشته می شوند ممکن است مترجم برای خواندن آن دچار مشکل شود و در نتیجه امکان بروز غلط املایی و ترجمه غلط وجود دارد. بنابراین نحوه نوشتاری صحیح اسامی و آدرس ها را به مترجم بگویید.

شناسنامه کامل دارای مشخصات زیر است:

– نام و نام خانوادگی بصورت کامل

– محل تولد

– تاریخ تولد (سال و ماه و روز)

– اسم کامل پدر و مادر

– محل تولد پدر و مادر

– مهر مسئول صادر کننده

بنابراین می توانید مطمئن باشد که ترجمه شناسنامه شما در دولت های خارجی پذیرفته می شود.

باید اطمینان حاصل کنید که مترجم نه تنها تسلط کافی به زبان مورد نظر دارد بلکه با کلمات و ساختار حقوقی اسناد دولتی نیز آشنایی دارد. دانش بالا از نوع زبان استفاده شده در سندی مثل شناسنامه منجر به ترجمه ای بهتر می شود.

مترجم رسمی بهترین گزینه است

به خاطر داشته باشید که دادگاه ها، ادارات دولتی و دانشگاه ها ترجمه رسمی شناسنامه شما را می خواهند. رسمی بودن ترجمه به این معنا است که این سند قانونی مورد تایید ادارات دولتی، موسسات آموزشی و سازمان های حرفه ای در سراسر جهان است.

مترجم رسمی، تایید می کند که شناسنامه بصورت دقیق و صحیح است. سپس در صورت نیاز، ترجمه توسط دادگستری و امور خارجه تایید می شود.

اگر می خواهید شناسنامه تان را ترجمه کنید با ما در ارتباط باشید.

Translation Order Translation Jobs