تضمین کیفیت خدمات ترجمه

گروه ایران مترجم با بهره گیری از اصول کار گروهی، مدیریت پروژه و مدیریت کیفیت ترجمه، متعهد به ارائه خدماتی با بهترین کیفیت است. اعضای گروه از میان صدها متقاضی در پایان هر فصل از طریق شرکت در آزمون ترجمه و پس طی دوره همکاری آزمایشی انتخاب می شوند. علاوه براین، ترجمه ها پس از برآورد هزینه و تایید سفارش در چهار مرحله ترجمه، ویرایش، کنترل کیفیت و نمونه خوانی و ارزیابی نهایی می شوند تا اطمینان حاصل کنیم آنچه ارائه می دهیم همان چیزی است که متعهد شده ایم. از آنجایی که هدف تشکیل این گروه اینترنتی ایجاد زمینه فعالیت برای متخصصان دانشگاهی ترجمه و همچنین ارائه خدمات به متخصصان دانشگاهی سایر رشته ها است، ارائه خدمات ترجمه با کیفیت پایین آنچنان که در بازار ترجمه روز دنیا مرسوم است را کنار گذاشته ایم. ما تصمیم گرفته ایم ثابت کنیم که متخصص دانشگاهی ایرانی با داشتن تیم ترجمه ای متعهد و متخصص دارای تحصیات آکادمیک و تجربه بازار ترجمه در کنار خود، می توانند در مسیر رشد و ترقی برای رسیدن به هدف والای پیشرفت خود و توسعه کشور موفق باشند.

اخلاق حرفه ای ترجمه بعنوان یک اصل مورد پذیرش هر شخص مترجم یا گروه ترجمه ایجاب می کند خدمات ارائه شده در زمینه ترجمه بهترین کیفیت، بالاترین میزان حفظ امانت و شیواترین بیان را داشته باشد. از این منظر اعضای گروه ایران مترجم پس از چند سال فعالیت در حوزه خدمات ترجمه، با فراهم کردن گروهی از بهترین مترجمین و ویراستاران با سابقه چندین سال فعالیت و انتخاب  ترجمه متون تخصصی بعنوان زمینه فعالیت خود تلاش کرده اند هر چه بیشتر در رسیدن به این اصل مهم ارائه خدمات ترجمه  با کیفیت تضمینی نائل شوند.

بر همین اساس، گروه ایران مترجم با توجه به توانایی خود در ارائه خدمات ترجمه به سفارش ترجمه شما، تضمین با گارانتی ۲۴ ساعت (شامل همه ترجمه ها)، گارانتی ۴۸ ساعت (تضمین طلایی) و گارانتی ۷ روزه (تضمین ویژه) می دهد، بدون اینکه در هزینه سفارش ترجمه مبلغی اضافه محاسبه گردد.

امید، تلاش و تعهد اعضای گروه و همکاران آن ارائه خدمات ترجمه ای با کیفیت بسیار بالا و ترویج این تفکر درست خواهد بود که وظیفه مترجم چیزی جز ارائه ترجمه ای امانت دار، شیوا و روان نیست.

Translation Order Translation Jobs