چرا ایران مترجم؟

چرا ایران مترجم؟ گروه ایران مترجم اولین و تنها گروه ارائه دهنده خدمات تخصصی ترجمه متن در زمینه علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی و پزشکی  است. این ویژگی به گروه ایران مترجم این توانایی را داده است که بتواند متنهای ارسالی برای ترجمه را در اختیار گروهی متخصص از مترجمان دارای مدرک (Certified Translators) قرار دهد که همگی در رشته ترجمه با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند. ویراستاران گروه نیز فارغ التحصیلان رشته های تخصصی علوم انسانی علوم پایه، مهندسی و پزشکی و دارای سابقه ترجمه می باشند.

ترجمه متون دانشگاهی یکی از پر کاربردترین و مهمترین زمینه های فعالیت در بازار ترجمه است. متخصصان دانشگاهی برای درک بهتر محتوای متون علمی و همچنین انتقال دانش و تجربه در زمینه تخصصی رشته نیازمند واسطه ای به نام زبان هستند. گروه ایران مترجم تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا زبان نه تنها مانعی برای پیشرفت و موفقیت افراد نباشد بلکه با بهره گیری از ویراستاران متخصص متون ترجمه شده را با شیوایی و زیبایی مضاعف به مشتریان خود ارائه دهد.

تمامی خدمات گروه ایران مترجم با کیفیت طلایی و ویژه، پس از طی پنج مرحله انتخاب بهترین مترجم برای متن، ترجمه، ویرایش، نمونه خوانی و کنترل کیفیت ارائه می شود. علاوه بر کیفیت تضمینی ترجمه ها و گذر متن ارسالی از مراحل مذکور، تمامی خدمات ترجمه گروه حداقل تا ۲۴ ساعت پس از اتمام ترجمه دارای گارانتی می باشند.

مشتری همچنین می تواند در هر مرحله، میزان پیشرفت سفارش ترجمه و فرِآیند پیشرفت کار را از طریق پورتال خود مشاهده نماید.

Translation Order Translation Jobs